Z dniem 7 stycznia 2021 roku MPGK Sp. z o.o. w Chełmie uruchomiła eBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Usługa eBOK jest dostępna dla wszystkich Państwa, którzy posiadają umowę podpisaną z MPGK Sp. z o.o. w Chełmie na świadczenie usług w zakresie dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków.
System eBOK umożliwia Klientowi w sposób elektroniczny dostęp do usług, takich jak:
- kontrolowanie należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków;
- sprawdzenie odczytów i podanie stanów wodomierza;
- aktywację usługi e-FAKTURA;
- dostęp do danych zawartej umowy;
- wysyłanie i odbieranie korespondencji;
- informacja o statusie realizacji spraw.
W celu skorzystania z usług eBOK należy wejść na stronę internetową https://ebok.mpgkchelm.pl i zarejestrować się.