eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Usługa eBOK jest dostępna dla wszystkich Państwa, którzy posiadają umowę podpisaną z MPGK Sp. z o.o. w Chełmie na świadczenie usług w zakresie dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków, zarówno z Chełma, jak i gminy Chełm oraz Kamień.
System eBOK umożliwia Klientowi w sposób elektroniczny dostęp do usług, takich jak:
- możliwość dokonania zmian danych kontaktowych, adresu do korespondencji;
- aktywację usługi e-FAKTURA (zmianę adresu e-mail, wycofanie akceptacji usługi);
- sprawdzenie numeru umowy, dat obowiązywania, adresu punktu poboru wody, którego dotyczy umowa, numeru wodomierza, według którego dokonuje się rozliczeń;
- wykaz faktur z możliwością dokonania analizy finansowej (kosztów), analizy ilościowej zużycia wody i ścieków;
- podanie stanów wodomierza, wykonanie raportu odczytów;
-
wysyłanie i odbieranie korespondencji, w tym możliwość składania wniosków np. rozwiązanie umowy, o ekspertyzę wodomierza, o zwrot nadpłaty, o rozłożenie należności na raty itp. oraz informacja o statusie realizacji w/w spraw.