Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej.

eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Usługa eBOK jest dostępna dla wszystkich Państwa, którzy posiadają umowę podpisaną z MPGK Sp. z o.o. w Chełmie na świadczenie usług w zakresie dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków, zarówno z Chełma, jak i gminy Chełm oraz Kamień.

System eBOK umożliwia Klientowi w sposób elektroniczny dostęp do usług, takich jak:

  • możliwość dokonania zmian danych kontaktowych, adresu do korespondencji;
  • aktywację usługi e-FAKTURA (zmianę adresu e-mail, wycofanie akceptacji usługi);
  • sprawdzenie numeru umowy, dat obowiązywania, adresu punktu poboru wody, którego dotyczy umowa, numeru wodomierza, według którego dokonuje się rozliczeń;   
  • wykaz faktur z możliwością dokonania analizy finansowej (kosztów), analizy ilościowej zużycia wody i ścieków;
  • podanie stanów wodomierza, wykonanie raportu odczytów;
  • wysyłanie i odbieranie korespondencji, w tym możliwość składania wniosków np. rozwiązanie umowy, o ekspertyzę wodomierza, o zwrot nadpłaty, o rozłożenie należności na raty itp. oraz informacja o statusie realizacji w/w spraw.

wejdź na stronę internetową
https://ebok.mpgkchelm.pl
kliknij przycisk rejestracja

wypełnij wymagane pola w formularzu
potwierdź zapoznanie się z regulaminem oraz klauzulą informacyjną
kliknij przycisk wyślij

 

Informacja o plikach cookie

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.