Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej.

Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Klienta należą:

  • zawieranie umów o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
  • wyjaśnianie sposobu rozliczeń oraz zasad płatności za wodę i ścieki,
  • wystawianie faktur VAT za wodę i ścieki,
  • przyjmowanie informacji o stanie wodomierzy,
  • informowanie o bieżących należnościach i zadłużeniu,
  • ustalanie terminu wymiany i montażu wodomierzy,
  • windykacja należności,
  • przyjmowanie reklamacji i skarg.

Biuro Obsługi Klienta


  82 563 14 61 do 63 wybierz 5

Windykacja należności


  82 563 14 61 do 63 wew. 240
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7:00 - 15:00

 

 

Biuro Obsługi Klienta ZPOK Srebrzyszcze

Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Klienta należą:
  • ważenie pojazdów z odpadami wraz z weryfikacją dokumentacji podmiotów dostarczających odpady uprawniającą do przyjęcia odpadów,
  • kontrola zgodności dostarczanych do ZPOK odpadów z deklaracją dostawcy co do ich rodzaju i pochodzenia wyjaśnianie sposobu rozliczeń oraz zasad płatności za wodę i ścieki,
  • wystawianie faktur VAT za przyjęte odpady i sprzedaż odpadów surowcowych,
  • udzielanie informacji na temat przyjęcia odpadów.

Biuro Obsługi Klienta
ZPOK Srebrzyszcze


  82 563 14 61 do 63 wew. 401
  690 129 151
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7:00 - 17:00

E-faktura

E-faktura jest bezpłatną usługą, skierowaną do wszystkich klientów MPGK Sp. z o.o. w Chełmie, polegającą na zastąpieniu tradycyjnej, papierowej faktury - fakturą elektroniczną. Każda e-FAKTURA posiada bezpieczny podpis elektroniczny i znacznik czasu, dzięki czemu zawsze można sprawdzić autentyczność dokumentu.

Korzyści wynikające z otrzymywania faktur elektronicznych:

  • e-FAKTURĘ otrzymują Państwo kilka dni wcześniej niż papierową;
  • wygodne przechowywanie w katalogach elektronicznych - brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów;
  • e-FAKTURA jest udostępniona wyłącznie Klientowi;
  • dokumenty elektroniczne akceptowane są przez urzędy skarbowe;
  • nieograniczony dostęp do e-FAKTURY, z każdego miejsca, w którym jest dostęp do Internetu
  • dbałość o środowisko naturalne

Klienci zarejestrowani w eBOK dokonują akceptacji aktywując e-fakturę za pośrednictwem eBOK.

Klienci nie zarejestrowani w eBOK dokonują akceptacji składając poprawnie wypełniony i podpisany formularz „Zgoda na wystawianie e-faktury”, dostępny na stronie oraz w Biurze Obsługi Klienta. Podpisany formularz Klient może:

  • przesłać do MPGK Sp. z o.o. w Chełmie pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Klienta przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie
  • przesłać pocztą na adres korespondencyjny MPGK Sp. z o.o. ul. Wołyńska 57, 20-100 Chełm.
Informacja o plikach cookie

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.