Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Klienta należą:
- zawieranie umów o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
- wyjaśnianie sposobu rozliczeń oraz zasad płatności za wodę i ścieki,
- wystawianie faktur VAT za wodę i ścieki,
- przyjmowanie informacji o stanie wodomierzy,
- informowanie o bieżących należnościach i zadłużeniu,
- ustalanie terminu wymiany i montażu wodomierzy,
- windykacja należności,
- przyjmowanie reklamacji i skarg.
Biuro Obsługi Klienta
82 563 14 61 do 63 wybierz 5
Windykacja należności
82 563 14 61 do 63 wew. 240
Godziny otwarcia
Poniedziałek - Piątek
7:00 - 15:00
Biuro Obsługi Klienta ZPOK Srebrzyszcze
Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Klienta należą:
- ważenie pojazdów z odpadami wraz z weryfikacją dokumentacji podmiotów dostarczających odpady uprawniającą do przyjęcia odpadów,
- kontrola zgodności dostarczanych do ZPOK odpadów z deklaracją dostawcy co do ich rodzaju i pochodzenia wyjaśnianie sposobu rozliczeń oraz zasad płatności za wodę i ścieki,
- wystawianie faktur VAT za przyjęte odpady i sprzedaż odpadów surowcowych,
- udzielanie informacji na temat przyjęcia odpadów.
Biuro Obsługi Klienta
ZPOK Srebrzyszcze
82 563 14 61 do 63 wew. 401
690 129 151
Godziny otwarcia
Poniedziałek - Piątek
7:00 - 17:00
E-faktura
E-faktura jest bezpłatną usługą, skierowaną do wszystkich klientów MPGK Sp. z o.o. w Chełmie, polegającą na zastąpieniu tradycyjnej, papierowej faktury - fakturą elektroniczną. Każda e-FAKTURA posiada bezpieczny podpis elektroniczny i znacznik czasu, dzięki czemu zawsze można sprawdzić autentyczność dokumentu.
Korzyści wynikające z otrzymywania faktur elektronicznych:
- e-FAKTURĘ otrzymują Państwo kilka dni wcześniej niż papierową;
- wygodne przechowywanie w katalogach elektronicznych - brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów;
- e-FAKTURA jest udostępniona wyłącznie Klientowi;
- dokumenty elektroniczne akceptowane są przez urzędy skarbowe;
- nieograniczony dostęp do e-FAKTURY, z każdego miejsca, w którym jest dostęp do Internetu
- dbałość o środowisko naturalne
Klienci zarejestrowani w eBOK dokonują akceptacji aktywując e-fakturę za pośrednictwem eBOK.
Klienci nie zarejestrowani w eBOK dokonują akceptacji składając poprawnie wypełniony i podpisany formularz „Zgoda na wystawianie e-faktury”, dostępny na stronie oraz w Biurze Obsługi Klienta. Podpisany formularz Klient może:
- przesłać do MPGK Sp. z o.o. w Chełmie pocztą elektroniczną na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Klienta przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie
- przesłać pocztą na adres korespondencyjny MPGK Sp. z o.o. ul. Wołyńska 57, 20-100 Chełm.