Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o..
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, o które z nich Ci chodzi i jak powinniśmy je dostosować.
- „Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako „nadmierne obciążenie” opisane w ustawie o dostępności cyfrowej.
- Brak tekstów alternatywnych dla treści nietekstowych na stronie internetowej.
- Pliki pdf umieszczane na stronie internetowej powstały jako skan wersji papierowych lub z niewłaściwie przygotowanych plików Word.
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:
- E-mail:
- Telefon: 825605060
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
- Adres: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
al. Solidarności 77
00-090 Warszawa - E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Telefon: 800 676 676
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzą dwa wejścia. Jedno bezpośrednio od ul. Wołyńskiej - wejście do siedziby spółki i drugie od wewnętrznego podwórza do Biura Obsługi Klienta (BOK). Do wejścia do siedziby spółki prowadzą schody. Do wejścia do BOK znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście przez BOK.
Dla osób na wózkach dostępne są tylko pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze i jest wspólna z ogólnodostępną.
Przed budynkiem wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnością.
Do budynku i pomieszczeia BOK można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Brak jest możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub online.
Wniosek i informacja w sprawie wniosku o zapewnienie dostępności