Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Chełmie informuje, że od dnia 17 maja 2021 roku wznawia indywidualne odczyty wodomierzy dokonywane przez pracowników Spółki.
Jednocześnie przypominamy, ze nadal istnieje możliwość podania wskazań wodomierza drogą elektroniczną na adres e-mail
Przekazując wskazanie wodomierza należy podawać wyłącznie cyfry wyświetlane w kolorze czarnym wskazujące pełne metry sześcienne (czytane kolejno od lewej strony licznika).
Przypominamy także, że od bieżącego roku istnieje możliwość korzystania z usług elektronicznego Biura Obsługi Klientów oraz e-Faktury.
Przypominamy także, że od bieżącego roku istnieje możliwość korzystania z usług elektronicznego Biura Obsługi Klientów oraz e-Faktury. System eBOK pozwala przez Internet m.in. sprawdzić zużycie wody, podać stan wodomierza, a także aktywować usługę e-faktury. E-fakturę otrzymasz kilka dni wcześniej niż papierową, jest ona ekologiczna i bezpieczna dzięki podpisowi elektronicznemu.
Rejestracja w eBOK dostępna jest pod adresem: https://ebok.mpgk.chelm.pl